A A A K K K
для людей із порушенням зору
Великосорочинська громада
Полтавська область, Миргородський район

Мін’юст та Мінцифри запроваджує шеринг цифрових документів для органів ДРАЦС

Дата: 08.09.2022 14:00
Кількість переглядів: 145

Ми продовжуємо працювати над впровадженням інноваційних сервісів для забезпечення комфорту громадян під час отримання адміністративних послуг.

Міністерство юстиції України спільно з Міністерством цифрової трансформації України запроваджують новий функціонал — шеринг цифрових документів у Дії для органів державної реєстрації актів цивільного стану. Відтепер в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян запроваджена інформаційна взаємодія між Міністерством юстиції та Міністерством цифрової трансформації щодо перевірки е-паспорта та е-паспорта для виїзду за кордон з можливістю отримання їх електронних копій.

Громадяни, відвідуючи органи державної реєстрації актів цивільного стану під час замовлення та отримання адміністративних послуг, можуть пред’явити електронний паспорт у застосунку Дія та поділитися цифровою копією документа.

«Ми впевнені, що шеринг збереже час відвідувачам та спростить процедуру надання зайвих папірців. Тепер не потрібно хвилюватись, якщо ви забули документ дома чи по дорозі до органів державної реєстрації актів цивільного стану, шукати, де зробити ксерокопію паперового документа. Застосунок Дія надає можливість ділитися копіями цифрових документів, а також перевіряти їх дійсність у декілька кліків. Просто, зручно та без паперових примірників або їхніх копій. Інтеграція з Дією робить процеси зручнішими», — зазначив заступник Міністра юстиції України Сергій Орлов.

Щоб відвідувачам поділитися копією е-паспорта, необхідно:

  • відкрити паспорт у застосунку Дія;

  • натиснути на нього та обрати штрихкод;

  • надати штрихкод працівнику ДРАЦС для зчитування;

  • підтвердити запит на передачу даних у застосунку Дія.

Цифрова копія паспорта з е-підписом Дії передається до сервісу органів державної реєстрації актів цивільного стану. Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції: підтвердження особи та передача копій електронних документів реєстратору.

Переваги шерингу е-паспорта:

  • копія документа передається одразу до інформаційної системи, тому працівнику державного органу не потрібно вручну вносити інформацію з наданих документів. Це скорочує час обслуговування та виключає внесення помилки;

  • копія документа передається лише після запиту реєстратора та відповідного підтвердження з боку відвідувача;

  • копія документа, яка передається, містить мітку часу та інформацію про отримувача копії, кому й коли вона була надана;

  • копія документа вже підписана КЕПом Дії.

Щоб скористатися послугою шерингу, необхідно оновити Дію до останньої версії.

Урядовий портал.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь